Pirkimo, grąžinimo taisyklės

Pirkimas ir pristatymas

Norėdami įsigyti vieną ar keletą prekių internetinėje parduotuvėje upaite.lt, pasirinkite norimą produktą ir, norėdami sužinoti daugiau, spustelėkite ant jo nuotraukos.

Įsitikinę, kad pasirinkta prekė tenkina jūsų poreikius, spauskite mygtuką „Į krepšelį“. Krepšelį peržiūrėti galite paspaudę dešiniajame kampe esančia krepšelio miniatiūrą.

Tęskite norimų prekių paiešką. Išsirinkę visas reikalingas prekes, krepšelyje spauskite mygtuką „Apmokėjimas“ ir sekite tolimesnius nurodymus.

Jei turite asmeninę paskyra internetinėje parduotuvėje, prisijunkite naudodami turimą vardą bei slaptažodį. Jei pageidaujate apsipirkti nesukūrus paskyros, įveskite visus užsakymui reikalingus duomenis.

Apmokėjimas atliekamas naudojant sistemą „PaySera“ (atsiskaitymas kortele). Paslaugos teikėjas užtikrina, kad visi, apsipirkimo metu pateikti duomenys yra saugūs.

Atlikus užsakymą, gausite kuponą su informacija apie užsakymą. Norėdami gauti paslaugą, turite registruoti data ir laiką mob. +37068839447

Grąžinimo taisyklės

Jei manote, kad gavote nekokybišką paslaugą, maloniai kviečiame susisiekti su MB “Upaitė” telefonu: +37068839447, el. paštu: aurelija@upaite.lt arba užpildyti užklausos formą skiltyje „Kontaktai“, ne vėliau nei per 14 dienų po paslaugos gavimo.

Jei Jūsų netenkina MB „Upaitė” pateiktas atsakymas į Jūsų rašytinį prašymą/skundą dėl internetu įsigytos kelionės, galite pateikti pretenziją Valstybinei vartotoų teisių apsaugos tarnybai Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse).

Atkreipiame dėmesį, kad įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS), Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) platformą, kurioje galite užpildyti prašymo forma EGS platformoje httpss://ec.europa.eu/odr/.

Nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo sąlygos

Remiantis Civilinio kodekso 6.22810 staipsnio 12 punktu Vartotojui užsakius kelionę, o kelionės organizatoriui vykdant visas sutarties sąlygas, vartotojas neturi teisės atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, nes sutartis sudaroma dėl apgyvendinimo ir laisvalaikio paslaugų, o sutartyje nustatytos konkrečios paslaugų teikimo datos. Sutarties atsisakymas galimas tik pagal sutarties sąlygas.

Šis punktas galioja MB „Upaitė” kitų pardavinėjamų kelionės organizatorių kelionėms.

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!